24 Kasım 2014 Pazartesi

şal modeli...


Yapılışını anlatmaya çalışayım ipim nako angora 3 no tığ

1.sıra:başlangıcında bir zincir çekip içini 4 kez doldurup badem yapıyorum sonra 6 zincir çektim yine 4 dolgu yapıp badem yaptım... 16 badem olacak şekilde en son bademi yaptıktan




2.sıra:sonra ipi uzatarak(örümcek yapımındaki gibi)bir uzun ilmek çektim onu kitledim

çektiğim 6 zincirin içinden sanki ilmek çeker gibi 6 uzun ilmek çıkardımboşta bıraktım yani zincirlerden 6 ilmek çekip bıraktım



3.sıra:uzatılan ilmekleri bademler ortada kalacak şekilde(bademin sol tarafındaki uzatılan ilmeklerden 3 sağ tarafındaki uzatılan ilmeklerden 3) 3 bi taraftan 3 bitaraftan sık iğne gibi kapatıyorum((uzatılan ilmekler üçgen gibi oluyor badem alt arada kalıyor) araya 6 zincir çekiyorum



4.sıra:yine zincirlerin içinden 6 uzun ilmek çekiyorsunuz 6 ilmeği çektiğinizde alt tarafta yeniden batıp ilmeği kısa çekip oraya sabiyliyor zincir çekiyorsunuz zincirin içine badem yapıp zincirin diğer ucuna sabitliyorsunuz sonra yine 6 uzun ilmek çekiyorsunuz bu sırada böyle



5.sıra:uzatılan ilmekleri bademler ortada kalacak şekilde 3 bi taraftan 3 bitaraftan sık iğne gibi kapatıyorum araya 6 zincir çekiyorum



sonrasında 4ve 5 sıra sürekli tekrarlanıyor 

Hiç yorum yok:

 

Got My Cursor @ 123Cursors.com